Wartner känsäkynä
"Känsäkynä oli hankala käyttää. Ohjeissa luki, että pyörittää muutaman kierroksen ja sitten tulee ainetta harjan kautta. Sai pyörittää parikymmentä kertaa, ennen kuin jotakin tuli. Luulin jo, että oli kuivunutta ainetta. Sitten tulikin liikaa. Samoin kävi seuraavallakin käyttökerralla. Oli niin hankala käyttää, etten halunnut jatkaa sen käyttämistä, joten en voi olla tyytyväinen tähän tuotteeseen."
