Paras kuorintavoide
"Must have -kuorintavoide. Tuote ei ärsytä ihoa, vaan tekee ihosta raikkaan ja tasaisen. Suosittelen lämpimästi - paras kuorintavoide ikinä!"
V10 Plus Water Based Peeling on vesipohjainen kuorintageeli, joka poistaa kuolleen ihosolukon ja epäpuhtaudet hellästi, mutta tehokkaasti ilman rakeita. Kaikille ihotyypeille, myös akneiholle.
Käyttö:
Sopiva määrä geeliä hierotaan puhtaalle ja kuivalle iholle. Annetaan vaikuttaa 5 sekuntia ja hierotaan kevyesti sormenpääillä pyörivin liikkein. Kuollut ihosolukko, joka ilmestyy vaaleina hiutaleina ihon pinnalle, huuhdellaan pois lämpimällä vedellä. Suositellaan käytettäväksi iltaisin 1-3 kertaa viikossa ihon tarpeesta riippuen.
Koostumus:
Aqua,Glycerin,Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer,Dicocodimonium Chloride,Steartrimonium Bromide,Isopropyl Alcohol,Phenoxyethanol,Oryza Sativa (Rice) Bran Extract,Algae Extract,Butylene Glycol
Koostumus saattaa muuttua. Tarkista lopullinen ainesosalista tuotepakkauksesta.
Valmistaja/markkinoija
Ihola Oy
Upea kanta-asiakasohjelma - hyödynnä pisteitä
Maksuaikaa jopa 45 päivää
Nopeat toimitukset ja toimitus alkaen 0 €!
Overall rating: 4.8 / 5 from 10 reviews.
Review topics: ["skin","become","exfoliator"].
"Must have -kuorintavoide. Tuote ei ärsytä ihoa, vaan tekee ihosta raikkaan ja tasaisen. Suosittelen lämpimästi - paras kuorintavoide ikinä!"
"Paras, yksinkertaisesti. Herkälle atooppiselle ja rosacea iholleni ainoa kuorinta joka sopii."
"Ihanan sileän ihon sain jo tuotteen ensimmäisen käyttökerran jälkeen. Ja kuollut iho kuoriutui pois juuri kuten paketissa sanottiin. Paras tähän astisista kuorintatuotteista, joita olen kokeillut! Suosittelen!"
"Hyvä, nopea toimitus"
"Kuorii ilman rakeita, eikä ärsytä herkkää ihoani. Tuoksu on neutraali eikä käy nenään tai silmiin. Kannattaa huuhdella vaikutusajan jälkeen samantien, koska muuten jämähtää iholle. Kokeilin tätä, huonolla menestyksellä. Eli siis kannattaa noudattaa käyttöohjetta. :D"
"Iho tulee tästä aluksi ihanan pehmeäksi ja kerran viikossa tuntui sopivan iholleni hyvin. Muutaman käyttökerran jälkeen iho alkoi ärtyä, punoittaa ja kutista käytöstä seuraavana päivänä. Ihoni on helposti epäpuhtauksia keräävä atooppinen iho."
"Huippu tuote! Tekee mitä pitääkin"
"Hyvä tuote, suosittelen"
"Todella hyvä kuorinta-aine ."
"Iho jää ihanan pehmeäksi"