Hyvä tuote
"Päivittäisessä käytössä toimii loistavasti ja puhdasta tulee. Sopii hyvin myös kasvomaalien poistoon."
Syväpuhdistava kasvovesi poistaa tehokkaasti ylimääräistä talia ja rasvaa sekä ehkäisee uusien finnien muodostumista. Viimeistelee ihon puhdistuksen ja estää aknebakteerin leviämistä. Sisältää ihoa rauhoittavaa allantoiinia, ihon paranemista nopeuttavaa pantenolia sekä ihohuokosia supistavaa hamamelista.
Käyttö:
Pyyhi iho kasvoveteen kostutetulla pumpulilla kerran päivässä puhdistuksen jälkeen.
Koostumus:
Aqua, alcohol, panthenol, polysorbate 20, glycerin, propylene glycol, sodium lactate, allantoin, hamamelis virginiana bark/leaf/twig extract, hydrolyzed silk, cucumis sativus fruit extract, hydroxypropyl oxidized starch PG-trimonium, chloride, urea, caramel, parfum, sodium benzoate, potassium sorbate, levulinic acid, p-Anisic acid, Cl 42090
Koostumus saattaa muuttua. Tarkista lopullinen ainesosalista tuotepakkauksesta.
Valmistaja/markkinoija:
Orion Pharma
Upea kanta-asiakasohjelma - hyödynnä pisteitä
Maksuaikaa jopa 45 päivää
Nopeat toimitukset ja toimitus alkaen 0 €!
Overall rating: 4.4166665 / 5 from 12 reviews.
Review topics: [].
"Päivittäisessä käytössä toimii loistavasti ja puhdasta tulee. Sopii hyvin myös kasvomaalien poistoon."
"Ostin näppylöistä kärsivälle teinille, yhdessä saman sarjan puhdistusvaahdon kanssa rauhoittanut ihon tilannetta selvästi."
"Hyvä ihan päivittäisessä käytössä. Luottotuote, koska olen jo useamman pullollisen tätä käyttänyt."
"Teinille ostin testiin, ihan hyvin on toiminut. Toki ei ole akne kadonnut mutta huomattavasti vähentynyt ja iho muutenkin rauhallisempi. Kokeilemisen arvoinen ennen ihotautilääkärille menemistä."
"Vie liikaa rasvaa kasvojen iholta, mutta voisi olla tehokkaampikin."
"Hyvä teinin akne iholle. Huomattavasti parantunut iho, toki ei kokonaan ole parantunut mutta hyvään suuntaan."
"Loistava yhdistelmä sebamedin puhdistusvaahdon kanssa"
"Toimii erinomaisesti Sebamed puhdistusvaahdon kanssa."
"Perus hyvä tuote lajissaan"
"Käytän päivittäin ja tuote toimii hyvin."