Otocur suihke korvakäytävien hoitoon 30 ml - Apteekkiplus.fi
Otocur suihke korvakäytävien hoitoon 30 ml - Apteekkiplus.fi

Otocur suihke korvakäytävien hoitoon 30 ml

Hinta 18,90 €
Hinta Alennustihinta 18,90 €
Sisältäen verot. Toimituskulut lasketaan kassalla.
Koko: 30 ml
Kuvaus

Jojobaa sisältävä korvasuihke korvakäytävien hoitoon. Vahaesterit pehmittävät korvavahaa sekä helpottavat liiallisen vahan poistumista korvasta.

Käyttö:

1-2 suihkausta molempiin korviin kerran viikossa.

Koostumus:

Jojobaöljy, syklopentasiloksaani, parafiini.

Huomioitavaa:

Keskustele lääkärin kanssa, jos korvasi on putkitettu tai operoitu tai jos korvasi on kipeä.

Valmistaja/markkinoija:

Decem Pharma

korvasuihke, korvavaha, jojoba, *
Käyttöohjeet
  • 1-2 suihkausta molempiin korviin kerran viikossa.
Huomioitavaa
  • Keskustele lääkärin kanssa, jos korvasi on putkitettu tai operoitu tai jos korvasi on kipeä.
Koostumus
  • Jojobaöljy, syklopentasiloksaani, parafiini.
Valmistaja/markkinoija

Decem Pharma

Upea kanta-asiakasohjelma - hyödynnä pisteitä

Maksuaikaa jopa 45 päivää

Nopeat toimitukset ja toimitus alkaen 0 €!

Overall rating: 5.0 / 5 from 6 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Hyvä tuote

"Olen todella tyytyväinen tähän tuotteeseen poistaa korva vahaan , ei enää kuivia korvakäytäviä."

Tarja V. (5/5)

Korvan pelastus!

"Olin hieman epäileväinen auttaisiko tuote. Ongelmakorvalle tuote on ollut pelastus. Käytän pari kertaa viikossa ja kuulen suht normaalisti eli kaikki lika poistuu ja kuulo paranee. Suosittelen."

Anne G. (5/5)

Mainio apu

"Korvakäytävät pysyvät nyt hyvin auki, ja kuulen paremmin!"

Riitta E. (5/5)

Korvat tukossa

"Auttaa pitämään korvakäytävän auki"

Riitta E. (5/5)

Otocur suihke korvakäytävien hoitoon 30 ml

"Hyvä tuote suihkuttaa korviin , korvavahan poistoon."

Hilkka K. (5/5)

"Etkö pese korviasi?"

"Korvien kutina oli ajoittain lähes sietämätöntä. Ja se kuivan nahan hilseily näyttikin epähygieeniseltä. Allergiaa, kilpirauhanen, vaihdevuodet. . . Kätevä annostella, siisti lopputulos. En pärjäisi ilman."

Marleena M. (5/5)

Q&A