Päivävoide
"Erittäin hyvä voide, imeytyy hyvin."
A-vitamiinia (retinolia) sisältävä emulsiovoide, joka elvyttää ja hoitaa ihoa. Säännöllinen käyttö tuo kuivaan ihoon kimmoisuutta ja joustavuutta. Sivele kasvoihin, kaulaan ja dekolteealueelle, jossa Bellavita ylläpitää ihon hehkua ja nuorekkuutta. Retinolipitoisuus 0,15% (4999 IU).
A-vitamiini auttaa silottamaan ryppyjä ja juonteita sekä vaikuttaa UV-säteilyn aiheuttamiin valovaurioihin häivyttäen iholäiskiä.
Käyttöohje:
Aluksi retinoli saattaa aiheuttaa ihoreaktioita. Aloita käyttö 1-2 kertaa viikossa tihentäen käyttöväliä asteittain. Lue käyttöohjeet www.bellavita.fi. Levitä voidetta herneen kokoinen määrä kasvoihin, kaulaan ja dekolteealueelle. Sekoita tarvittaessa kosteusvoiteeseen. Vältä silmänympärysihoa. Suojaa iho päivittäin aurinkorasvalla, jonka suojakerroin on vähintään 30 (SK 30). Ei suositella käytettäväksi raskauden tai imetyksen aikana.
Koostumus:
Hajusteeton
AQUA, ARACHIS HYPOGAEA OIL, CETEARYL ALCOHOL, CETYL ESTERS, BAKUCHIOL, TOCOPHERYL ACETATE, RETINOL, POLYSORBATE, SODIUM LAURYL SULFATE, SODIUM CETEARYL SULFATE, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, LACTIC ACID, BHT, BHA
Valmistaja / Markkinoija:
Orion Pharma
Upea kanta-asiakasohjelma - hyödynnä pisteitä
Maksuaikaa jopa 45 päivää
Nopeat toimitukset ja toimitus alkaen 0 €!
Overall rating: 4.25 / 5 from 20 reviews.
Review topics: ["skin","cream","moisturizer","scent"].
"Erittäin hyvä voide, imeytyy hyvin."
"Miellyttävä voide. Ei kirvele niinkuin vahvempi vihreä Bella. Ihana tuoksu."
"Hyvä ja ravitseva voide kuivalle iholle, kesällä vaan kun muistaa aamulla pestä kasvot tai kunnon UV-suoja kun käyttää tätä"
"Tämä on oikeaa ihmeainetta! Viikon verran kun käyttää, niin ei ole kasvoissa näpyn näppyä ja iho oikein loistaa hyvinvointia. Minulla on kolmekymppisen sekaiho tai rasvainen iho. Edellen vain näppyä tulee, vaikka teini-ikä on jo kaukainen muisto ja keski-ikä lähestyy. Hieman yllättäen näinkin tuhti voide toimii. Iho saa kosteutusta ja ilmeisesti retinoli saa punaisuuden ja kraatterimaiset ihohuokoset kaikkoamaan ja kauniin tasaisen ihon aikaan. Käytän talvella Bella-päivävoidetta ja yövoidetta. Kesällä en uskalla käyttää, koska en saa aurinkosuojaa pysymään naamassa koko päivää. Kannattaa kokeilla. Pakkauksessa on ohje näytön asteittaisesta aloittamisesta, koska retinoli voi aluksi kirvellä ihoa."
"Voide on miellyttävä käyttää ja olen siihen tyytyväinen."
"Oikein hyvä ja imeytyvä voide"
"Ostin hajusteettoman Bellavita retinol-päivävoiteen. Minulle tuote sopii hyvin, vaikka olen astmaatikko ja Epipen- kynä on käytössä. Olen saanut ruoka-aineista pari vaikeaa allergiareaktiota."
"Ihana hyvin imeytyvä ja hyväntuoksuinen päivävoide. Suosikkivoide."
"Takuuihana. Jo isoäitini käytti Bellavitaa 😊"
"Helppoa ja kätevää ja tuotteet hyvin pakattu!"