Hui kamala!
"En tiedä, mikä tässä EI todellakaan sopinut aftalleni, sen haava vain syveni ja viereen tuote ikäänkuin poltti reiän, melkein sentin kokoinen limakalvorikko kielessä ei paljon naurata, kun syödäkin pitäisi. En uskalla enää laittaa yhtään tätä suuhuni. Äkkiä vanha kunnon liuos takaisin, tämä oli täysin pohjanoteeraus, jos piti jokin uudistus olla ja vielä parempi, kuin entinen. Entinen oli niin hyvää, että siitä riitti pitkäksi aikaa, kun oikeasti teki suojaavan kalvon aftan päälle ja antoi sen rauhassa parantua. Tämä uusi vain kirvelee kauheasti ja polttaa, pidin tuotetta kielelläni pitkään, kun hölmönä luulin, että se kuuluisi asiaan. Ei tainnut kuulua! Äkkiä pois markkinoilta tällainen p. . . . ! Ei jatkoon, rahat vain meni hukkaan ja nyt on lähdettävä lääkäri."


